SECOMEA 8.0

SECOMEA 8 sedaj še bolj enostavna, varna in zanesljiva.

Prehod iz verzije 7.0 na 8.0 je bil že dolgo pričakovan in prinaša veliko sprememb, ki v veliki meri poenostavijo povezovanje do vaših naprav v povsem prenovljenem grafičnem okolju. Sama varnost povezav pa je na najvišjem nivoju že od samega začetka saj je osnovno vodilo podjetja SECOMEA varnost in enostavnost. Nova verzija je skladna tudi z Microsoft-ovimi zahtevami za certificirane gonilnike in tako ne potrebujete administratorskih pravic na računalniku, da lahko uporabljate novo verzijo LinkManager-ja. Administratorske pravice so potrebne samo še za namestitev LinkManager-ja.

Novosti

Glavne spremembe opreme za oddaljeni dostop SECOMEA 8 izdaje so:
  • Aplikacija LinkManager 8.0 po novem ne potrebuje več administratorskih pravic za izvajanje povezav do vaših naprav
  • Povezavo do naprav lahko sedaj enostavno vzpostavijo LinkManager uporabniki, osnovni administratorji ter domenski administratorji
  • Na voljo vam je povsem prenovljeno grafično okolje, ki ima sedaj enotno vstopno točko tako za nadzorni sistem, LinkManager aplikacijo kot tudi mobilno LinkManager aplikacijo
  • Agente lahko sedaj združujete v skupine ter si tako z enim klikom omogočite povezavo do določenih naprav

Glavnih prednosti oddaljenega dostopa Secomea 8.0

Varnost

Varnost je vedno bila in bo tudi v prihodnje na prvem mestu ter je ob vseh večjih posegih v izvorno kodo aplikacije znova potrjena s strani varnostne organizacije ProtectEM GmbH. Več o varnostnem certifikatu si lahko ogledate TUKAJ!

Enostavnost

Enostavnost vzpostavljanja povezav je že od vsega začetka izredno pomembna tema, kar dokazuje tudi njihov slogan, ki se glasi “SEcure COmmunication Made EAsy”. To lastnost so še dodatno poudarili v najnovejši verziji opreme, v kateri lahko sedaj po novem varno povezavo kreirajo tudi inženirji, ki ne sodijo med IT osebje.

Centralen nadzorni sistem

Centralen nadzorni sistem omogoča enostavno izvajanje hierarhije dostopov, kreiranje raznih alarmov (email ali SMS) ob raznih dogodkih, enostavno nadgradnjo programskih verzij na SiteManager-jih ter ob vsem tem tudi zapisuje vso zgodovino dogodkov, ki so pomembna točka pri pridobivanju varnostnega certifikata.

Izboljšana uporabniška izkušnja

Strojna oprema oz. SiteManager lahko sedaj na lokaciji nudi funkcije WiFi usmerjevalnikov. Deluje lahko kot WiFi klient ali dostopna točka, omogoča NAT in Routing pravila, deluje lahko kot DHCP strežnik, DHCP klienti pa imajo možnost dostopa do interneta. Na tak način boste izboljšali uporabniško izkušnjo na terenu ob prvih postavitvah.

Želite dodatne informacije?

Izpolnite obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času. Z veseljem vam bomo svetovali in pomagali izbrati optimalno rešitev.

Kako Vam lahko pomagamo?

Strinjam se s politiko: